Never To Learn Till Disaster Strikes

Today is the day! Inte så nervös just nu, men jag slår vad om (eller nej det gör jag inte) att det kommer komma i bilen på väg till Mjölby. Kommer få mun diarée och prata skiten ur Lotta & Jossan. Eller också kommer jag sitta som förstenad och inte få ur mig ett enda jävla ord.
Men det är sånt som märks.

Ska väl ta ochh flytta på alla kläder i duschen så jag kan fräscha till mig lite.
Tröjorna är nog fortfarande blöta sen igår. Hade ju tagit fel tvättid så nån var nog måttligt arg på mig igår.
Låste in min tvätt i tvättstugan när dom tvätta, idioter! Kunde väl åtminstånde lagt in allt i en hg i torkrummet så jag kunde ta med mig det upp och hänga upp det. Men nej klockan halv 8 fick jag tag på mina kläder!

Hejsvejs

Dagens Låt;
Angelic Upstarts - Brigthon Bomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0