But The Fools In Government Put Money In Their Hands

Nu har Lotta åkt hem, har varit här ikväll och ätit gyros och glott på film.
Eller ja, jag hängde inte med så mycket i filmen eftersom vi snackade en hel del och larvade oss som bara jag och Lotta kan göra. haha
Men jag antar att den var bra, det jag såg var bra iallafall. Nya Robin Hood filmen med Russel Crow blev det.
Trevlig och mycket rolig kväll. Egentligen skulle vi ha åkt till Jossan ikväll, men hon har blivit sjuk. Tycker den tjejen borde få slippa undan sjukdomar nu, hon har redan så mycket skit nu :(
Fast livet är ju tyvärr så jävla orättvist!
Dyng dåligt om ni frågar mig.

Imorn ska jag till Linkping och träffa bästa Sara och den bästa Elin. Kanske ska hem till Lotta innan med och umgås lite med henne och Slilip. Det vill säga det beror på hur länge jag sover imorn.
Känner jag mig själv rätt, så lär det bli ganska länge. Får fan bara inte missa att gå till Bolaget, då blire inget kul för mig inte. Har iuf 3 öl hemma, men hur länge räcker det då?

Nä får bli sängen nu, så att jag inte sover till kl 3 imorn haha.

Dagens Låt;
Skrewdriver - When The Boat Comes In

(Säg vad ni vill, men jag vet att jag inte är rasist/nazist. Fuck You, låten är bra ändå!)


En gammal bild på mig & Sara från 08 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0