Got Nothing In Common, Nothing To Share

Så har jag ännu en gång blivit dålig på att skriva här. Jag är ju dyngdålig på detta!
Jaja, jobbat jobbat har jag gjort iallafall och denna dagen var ju inte den allra gödigaste denna veckan kan jag informera om. Bytena tog sån jävla tid och inte kunde man ta raster som man brukar heller. Och det jävlar känns både i bena och fötterna. Dessutom har jag ståra jävla sår på mina hälar! Tog mina gympadojjor som jag har till jobbet i söndags när jag skulle handla, tyvärr var jag ju så jävla dum att jag inte tog på mig nåra strumpor i. Jävlar i havet, vad jag aldrig kommer göra om det misstaget igen. blåsorna har ju gått sönder för nån dag sen och fy helvete ont gör det!

Nu kokar mitt pastavatten så får räcka för idag.
Kan la bju på denna bilden från Rassle 09 med

Tjingeling!

Dagens Låt;
Evil Conduct - Nowhere To Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0