Hit The Sheets, Hate The Spins. Tomorrow I'll Wake Up Again

Ärligt talat, nu får det fan ta och räcka med snö. Visst det är skit mysigt men va fan nu har det snöat 2dagar i sträck! Dessutom så är det inte kul att gå när det är ett tjockt lager med is under snön som man inte ser. Höll på att halka 6 jävla gånger när jag gick från stationen till Jobbet imorse. Och den där trappan på stationen får jag ångest så fort jag ser eller tänker på den. Kan lova att jag tar det jävligt försiktigt i den nu. Baby-steps nerför den, tänker inte halka i den en gång till!

Trött och frusen är jag, ovanligt? eh nej.
Får bli till att diska och sen en dusch i vanlig ordning.
Jobbar bara imorn med denna veckan, ska bli så skönt att vara ledig på fredag. Känns behövligt, är ju inte van vid att jobba 6 veckor i sträck. Tyvärr.

Nån uppdatering i Måndags om helgen blev det ju inte, och inte orkar jag skriva det nu heller. Så jag skiter i det helt enkelt.



Dagens Låt;
A Global Threat - Bloody, Red Eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0