I'll Drink To My Friends, Fuck Off To My Enemies

Äntligen är det fredag igen, håller på att tvätta. Kul att det första man får göra när man kommer hem från jobbet när man slutar tidigt är att springa ner i tvättstugan.
Kul att vara "vuxen" ibland alltså hehe. Också kul när man spiller ner hela framsidan av sin tröja med flytande tvättmedel, fyfan va kladdigt och jävligt det blev. Men nu får den tröjan ligga på golvet i duschen tills jag orkar ta hand om den.

Ska laga en jääävla massa bh:ar snart med, hatar när byglarna går av och man måste slänga dom allra finaste. Så jag brukar kolla om nån av dom har likandana byglar och ta från den fulaste och sätta i den snygga istället. Ibland får jag sånna jävla bra ideér alltså. Som tur är har jag sparat en massa trasiga fula bh:ar så nu kan jag allt laga dom snygga tjohej! Kanske ska ta och lira lite gitarr sen med. Och så ska jag gå till affären och köpa nått gött tills ikväll.

Fick jobb för 4 dagar nästa vecka med, underbart!  Men först en lugn hemma kväll och en lördag med fylla.
Helgen är uppbokad som vanligt. Jag gillart.

OH nej nu kom på att jag har ett berg med disk som måste diskas idag med. Jag vill inte! (disken är min fiende)
Fast det är la bäst att ta tjuren vid hornen och få bort skiten.

Plupp, Plupp!


Dagens Låt;
Defiance - Still Got Fuck All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0