Don't Forget The Struggle And Don't Forget The Fury

Ho idag har jag haft en väldigt bra dag, vart på skitbra humör hela dagen. Sånna dagar går fort och det gillar vi.
Dessutom är det redan Torsdagkväll så imorn slutar jag tidigt. Då blir det hem dirket och börja tvätta varanan Fredags nöje. Inte det roligaste men det är skönt att man kommer få lite rena kläder igen.
Vattna blommorna ska jag försöka komma ihåg att göra också. Vill ju inte att mina gröna växter ska dö. Dom är ju mysiga. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på men det är ju sånt som märks.

Eftersom jag störde mig nått så grymt på att min egna design här försvann och att hur jag än gjorde gick det inte att fixa till igen. Bestämde jag mig för att börja om från början. Måste säga att jag blev riktigt nöjd. Har visserligen nästan tagit hela kvällen om man bort ser från den tid det tog att duscha och fixa en kyckling sallad. Men nu är den färdig iallafall. Tjohej, nu är det bara att hoppas att inte den här med försvinner. Kankse borde spara ner alla jävla koder och skit nånstans på datorn ifall att.
Ën annan jävlig sak är att två tangenter på mitt tangentbord till datorn har blivit svinsega bara så där. Nån som vet vad det beror på? Eller är det bara så att just dom har blivit utslitna och vad kan man göra åt den saken isåfall?

Nu ska jag sitta och götta ner mig i andras ekonomiska misär. Alltså Lyxfällan :P
Men först ska jag som vanligt ta med dagens låt.

Dagens Låt;
Roger Miret And The Disasters - Roots Rockin' Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0