When The Dice Come Tumbling Down I'll Be Waiting

Så var det det där med uppdatera ja. Fyfan va dåligt har inte skrivit nått på en vecka men skyller på att jag hade fullt upp i helgen och att jag jobbar och står i. Oftast är ju så jävla trött när jag kommer hem så det blir bara äta, duscha, göra det absolut viktigaste och sen slänga mig på soffan och glo på tv innan jag byter ställe och lägger mig i sängen istället.
Den här veckan har jag jobbat över 1 timme både mån och tisdag skönt att få jobba igen lite missad arbetstid. Sen var jag sjuk måndag förra veckan och hemma på fredagen med. Halkade of doooooom i torsdags i trappen från tåget när jag var på väg till jobbet. Gjorde nått så fruktansvärt ont och gick fan gråtandes till jobbet saktare än en pansionär! Haltade sedan hela dagen på jobbet. Kunde ju inte snurra runt som jag brukar göra när jag sover så hade skint ont i ryggen på fredags morgonen så det var lika bra att stanna hemma. Har fortfarande ett stort jävla blåmärke på röven. Fast nu är det mest äckligt gult.

By the way väntar jag på att jag ska få ett brevfrån Lkpg tingsrätt och så jag får se hur det går med allt.
Jag hoppas verkligen att det går bra nu, inte för att jag tänker ge mig. Men det vore på tiden att allt löste sig nu.
Nog om det.

Nae fyfan där tog det slut.
Får se om jag kanske bjuder på nått mer från mitt ack så intressanta liv imorn.

Inte har jag några nya bilder heller så får bli en bild på ett random-troll:


Dagens Låt;
Mike Ness - Charmed Life


Kommentarer
Postat av: Jossann

Haha fasen så söt du är på den bilden då!! :D

2010-11-28 @ 11:19:42
URL: http://josefinelinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0