SKIT LÖRDAG!

Vaknade och var aspepp på att dricka ikväll, gick till bolaget och fixa öl.
Sen fick jag ett sms av en polare jag skulle träffat ikväll, att hon inte hade lust att festa ikväll. Okey tänkte jag och började leta vidare, sen försvann all lust att överhuvudtaget gå ut ikväll. Har världens jävla konstigaste magkänsla nu och har inte lust att göra ett jävla skit!!!!
Vete fan vad det beror på, men jag antar att det är det gammla vanliga "att jag tänker förmycket".

Kände att jag behövde skriva ur mig skiten. Iallafall får det bli att stanna hemma ikväll. Kanske dricker ölen i min ensamhet och hatar världen... Skiter i att det låter emo of doom!

jaja, nu har jag skrivit skiten.. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0