Terrorist gang don't want those bastards here

Som ni märker så går de la sisådär med att skriva här.
Lördagen blev lite bättre senare på kvällen, tog nån öl och lite rom o cola. Fick ett trevligt telefonsamtal och lördagen blev genast bättre. Tocg dock igen hela Lördagen på Söndagen istället, med ett par i Ektorp hos Tina och Stefan. Sedan bar det vidare mot Go' Vän och sen till andra sidan gatan för mer öl och lite biljardspelande på Cubar göttans värre. Stack hem vid halv 9 tiden för skulle upp och jobba på måndagen så blev hem och fixa käk, gick la inte så där bra tappade kastrullen på golvet. Fast som tur var så var den tom.

Jaha vad har mer hänt, jobbat måndag, tis och ons ledig idag och imorn. Så har vart och fikat med Elin på stan en sväng och sen blev det iväg och klippa kaluffsen. Det var fan mer än behövligt, inte klippt håret nått alls sen vintern 09? så det var dags. Men känner mig kort hårig som satan nu, fast så fort som mitt hår växer lär det ju bli längre snart igen :)

Imorn blire kaffe med ett par roliga brudar och kvällen ja då får vi la se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag fortsätta med att göra inte ett skit. Eller jo jag dricker vatten och lyssnar på Major Accident..
Slänger la upp ett youtube-klipp med en jävla bra låt med dom, så ni också kan lyssna.



Lyssna och njut! För övrigt ska de bli jävligt gött att se dom i Påsk.
Längtar tills den 21:e April med ;)

Tack o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0