A Nuclear Submarine Sinks Off The Coast Of Sweden

Sovit lääänge idag med. Vaknade inte förens 12.15 undgefär :O
Aja, Elin kom hit idag igen drack kaffe, åt kaka och snackade lite dynga med mig. Så den här dagen har också gått undan kan jag ju säga. Städat upp lite här hemma har jag gjort med, det är fan inte sant vad bara en person kan stöka ner? :O Är jag verkligen så jävla skitig av mig? haha
Nu är det iallafall någorlunda städat, men jag gissar på att när Söndagen är här kommer det se likadant ut igen. Om kanske inte värre.

Imorn äre ju iallafall Lördag, så jääävla gött. :D
Blir till att gå på 27års fest, kommer bli jävla röj kan jag tänka mig.
Återstår att se.

Nu ska jag ut på ballen ta några bloss, sen blire en dusch och soffmys för att invänta morgondagen.
Blir till att gå upp tidigt imorn.

Dagens Låt;
Billy Bragg - Sexuality


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0