This Is How The City Is Supposed To Be...

Ja nu kände jag för att börja skriva här igen, får se om det är en engångsföretelse eller om det blir mer av den varan. Men det är ju sånt som märks.
Har hänt en hel del sen jag skrev här sist, men det är la kanske skitsamma.
Iallafall så är jag mycket mycket gladare nu för tiden.
Kanske att jag berättar varför en annan gång, men inte just nu. Vissa som kanske läser det här kommer nog veta vad det kan bero på.

Vet inte om jag kommer kunna sova så mycket i natt, men jag hoppas verkligen det. Vill att det ska bli lördag förmiddag så fort som möjligt!
Imorn kommer Elin hit och underhåller mig iallafall, dricka mer kaffe och äta kaka som vi inte hann idag haha.

Nä dags att sova, på återseende förhoppningsvis.
Passar på att bju´ på den här goa bilden från tidigare ikväll:



Man kanske skulle se ut så där jämt? Den Osminkade Sanningen. höhö

Dagens Låt;

Pug Uglies - Gunpowder To The Dogs


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror minsann att jag har en liten aning om varför du är gladare ;)

Tycker vi kan ta en kaffe nån dag! och snacka lite skit :D

2011-01-28 @ 03:56:53
URL: http://idalowejko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0