Here We Go Again...

Gör ett nytt försök att skriva här.
Spännande att se hur det går den här gången, haha..

Äntligen är det Mars som jag har väntat!! Av 2 anledningar den ena är ju att det snart är vår :D och den andra är.....!

En liten uppdatering om livet i helhet, Inte jobbat på snart 4 veckor så jävla dösegt! Hoppas verkligen att det blir lite jobb snart, tråkigt att gå hemma och inga pengar tjänar man ju heller. Så om dagarna nu är det ju inte så fruktansvärt mycket som händer. Träffar lite polare då och då och dricker kaffe.
I helgen var jag i Skänninge och firade mamma som fyllde 52år, senare på lördagen så drog jag iväg till Linköping, L'orient och Discharge. Kul som fan att träffa alla gamla Motalafolk som jag inte träffat på hur länge som helst! Mindre kul var det att det tog ca 30-45min att beställa sig en jävla öl + att fatölen var slut vid 23 tiden. Va i helvete!!!! Dåligt som fan, men annars var det roligt.

Nu sitter jag och väntar på att Lotta ska komma hit, vet inte riktigt när hon kommer. Så funderar på om jag hinner ta mig en dusch innan. Vilket jag antagligen kommer att göra. Får se om Jossan orkar komma hit en sväng med. Hoppas det, har inte träffat henne på ett bra tag nu.

Hittade mitt gamla röda läppstift härom helgen:


Kommentarer
Postat av: Heidi

Fyfan, know that feeling. Plus att arbetsförmedlingen har jävlats med mig till det totala vansinnesutbrottet idag. Jag kommer seriöst massakera dem och inte lugna ner mig förrän jag sitter på deras uppradade lik med en öl i varje hand :) Det tycker jag låter som ett bra "Up Yours"-tecken mot arbetslösheten :) Hälsa Lotta förresten!

2011-03-07 @ 14:24:56
URL: http://kafferingar.blogspot.com
Postat av: Josefine

hey, sorry att jag inte kom. Men somna som en sten sen o vakna inte förrän natten typ. Blev hel konstigt :) vi får se till att ses snart! KRAM

2011-03-08 @ 22:25:12
URL: http://josefinelinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0