Sjukling vecka!

Har inte orkat uppdatera nått förens nu, har verkligen inte mått bra sen i Lördagskväll.
Helgen var trevlig som fan och nu hoppas jag att det går fort tills det blir April. Dock blev jag typiskt nog sjuk på lördagen och fick feber, tror jag hade 37,8 eller nått. Ont i hela jävla kroppen vattenstrålarna gjorde till och med ont på kroppen när jag duschade.

Fredagen spenderades bara hemma med liiite öl var det tänkt, blev lite fler än bara ett par stycken + att både min minttu och jäger tog slut. Hoppsan? Tittade på massa youtubeklipp Edward Blom's <3 gästabud bland annat haha han låter ju så härligt mycket gay! Får ju inte glöma Punkilandia heller gör längesen jag såg det. Kul kväll som fan blev det :D

Vaknade dan efter och trodde jag bara var bakis med världens halsont, men där hade jag ju fel. Drog iallafall iväg till Micke på kvällen och drack lite öl. Den kvällen drack jag ovanligt lite 3 öl när vi var där, öppnade inte äns min kirflaska. Gör jag inte det så är jag fan inte frisk! (och det var jag ju inte heller) Men gjorde det bästa av situationen ändå tycker jag..
Söndagen var en väldigt tråkig dag och hela helgen kändes bara som den gått upp i rök.. Så hela kvällen spenderades halvt utslagen på soffan. Måndags, tisdags och idag med för den delen. Jag är förvånad över att jag har kunnat sova om nätterna. Har iallafall kurerat mig med första säsongen av Walking dead, och den var som många sagt svinbra! Kollade klart på den i Måndags. Så igår fick jag gå över till Shameless kollade klart på första säsongen då och kan säga att nu är jag fast. Blivit som ett beroende och har idag kollat på 8 avsnitt av säsong 2. DET GÅR INTE ATT SLUTA! Måste.....Se....Mer.....MEEEER....MEEEEEEEEEEEEER!!!
Tur att det finns 8 säsonger av den serien, så blir jag inte helt frisk snart så klarar jag mig ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller med att walking dead är asbra! har kollat på första säsongen nu o hoppas verkligen på en andra :D

2011-03-17 @ 12:26:55
URL: http://josefinelinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas du blir frisk snart gumman :) <3

2011-03-17 @ 13:10:09
URL: http://idalowejko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0