Vi Kankse Står Och Trampar Upp På Samma Punkt

Så jäkla seg i skallen idag, fick jobba igår men kunde ju självklart inte somna när jag gick och la mig. Måste vart en blandning av att jag sovit alldeles för länge varje dag när jag inte jobbat, och att jag tänker för mycket när jag inte är tillräckligt trött för att somna. I vilket fall, somna kunde jag inte göra. Sov kanske 3-4 timmar och sen off to work. Var ganska pigg ändå men efter lunch kom tröttheten som en käftsmäll!
Drog hem till Mimmie efter jobbet där Ida och Heidi också var, satt och snacka gojja i ett par timmar. Trevligt som fan iallafall.

Idag blir det till att städa som fan! Kanske får besök av Mamma imorn och på Fredag får jag besök igen :D wooho!
Senare idag blir det ett träningspass på friskis med Tina med, skönt och röra på fläsket...

Nä ska ta några bloss nu och sen sätta igång med städningen, annars blir det aldrig av.

 
(bild från sommar 09)

Föresten tycker jag det räcker med snö och kyla nu! Vill ha bar mark så man kan sitta ute i parkerna på helgerna!


Dagens Låt;
Contemptous - Nagel i Ditt Öga


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaa! Det var trevligt som fan! Det får vi ta och göra om :D

2011-03-09 @ 14:25:15
URL: http://kafferingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0